SklepyInfo to platforma łącząca użytkowników z promocjami i punktami sprzedaży poprzez aplikację mobilną oraz wyszukiwarkę sklepów i promocji na stronie sklepyinfo.pl.
Tak, dodawanie sklepów do serwisu SklepyInfo jest darmowe.
Tak, można dodać nieograniczoną ilość sklepów/lokalizacji za darmo.
W profilu każdego sklepu (który w serwisie nazywamy „Profilem Punktu Sprzedaży”) istnieje link pozwalający na zgłoszenie tej lokalizacji jako własną. Używając tego linku prosimy o wypełnienie formularza z odpowiednimi danymi, które zostaną zweryfikowane przez administratora serwisu. Po weryfikacji będziesz mógł zarządzać swoją lokalizacją w serwisie.
Za darmo można:
  • dodawać nieograniczoną liczbę sklepów/punktów sprzedaży do serwisu
  • wypełnić dodatkowe informacje, ułatwiające potencjalnym klientom dotarcie do sklepu (np. godziny otwarcia, zmiana nazwy, itp.).
  • dodawać 1 promocję w danej lokalizacji w miesiącu kalendarzowym
  • korzystać ze statystyk widocznych po zalogowaniu
Każdy sklep może opublikować jedną darmową promocję w danym miesiącu kalendarzowym. Z końcem miesiąca kalendarzowego, promocja dodana w danym miesiącu automatycznie wygasa. Od pierwszego dnia kolejnego miesiąca można dodać kolejną darmową promocję. Dla przykładu:
  1. Promocja dodana 1 stycznia widnieje do 31 stycznia. Z dniem 1 lutego, promocja zostaje automatycznie usunięta z serwisu. Również dnia 1 lutego użytkownik może ponownie dodać nową, bezpłatną promocję.
  2. Promocja dodana 15 marca widnieje do 1 kwietnia. Z dniem 1 kwietnia, promocja zostaje automatycznie usunięta z serwisu. Również dnia 1 kwietnia użytkownik może ponownie dodać nową, bezpłatną promocję.
Nie. Jeśli masz np 3 lokalizacje to w danym miesiącu możesz opublikować 3 darmowe promocje. Mogą być one dodane do jednego sklepu albo po 1 do każdego ze sklepu.
Jeżeli wykorzystasz jedną darmową promocję na miesiąc i chciałbyś opublikować więcej, zawsze możesz skorzystać z płatnych promocji. Koszt dodatkowej promocji podany jest w cenniku.
Aby opublikować promocję w serwisie SklepyInfo, potrzebujemy:
  1. Nazwę artykułu
  2. Daty ważności promocji
  3. Cenę lub procentowy upust
  4. Kategorię promocji zgodną z kategorią sklepu
Opcjonalnie:
  1. Opis
  2. Zdjęcie/grafikę przedmiotu promocji
Tak, można wczytać plik XLS (Excel)z listą promocji wraz z plikiem ZIP ze spakowanymi zdjęciami do promocji. Wkrótce udostępnimy też REST serwis dla dodawania nowych promocji.
Tak, generujemy i wysyłamy elektroniczne faktury VAT na podany podczas rejestracji adres email.
Staramy się ograniczyć formalności do minimum, aby zaoferować przejrzysty i łatwy w zarządzaniu system dla reklamodawcy. W związku z tym, działamy na zasadzie „chcesz – płacisz, nie chcesz – nie płacisz”. W skrócie:
  1. Wszystkie nasze umowy są na czas określony: maksimum 30 dni (jeden kalendarzowy miesiąc)
  2. Jeżeli nie chcesz przedłużać współpracy, po prostu nie opłać usługi - umowa automatycznie zostaje rozwiązana.
  3. Nie posiadamy żadnych formalności związanych z zakończeniem umowy. Skasowanie promocji, zakończenie promocji lub nieopłacenie usługi jest traktowane jako rozwiązanie umowy o daną usługę.
Usługa promocji kosztuje 5zł netto per promocja w danej lokalizacji. W ramach tej opłaty promocja może widnieć maksimum 30 dni od daty publikacji. Po upływie 30 dni, promocja wygasa.
Kliknij w link, który umożliwi Ci zakończenie danej promocji. Nie musisz nic więcej robić – usługa nie jest auto-odnawialna, więc nie musisz się martwić o rozwiązywanie umów.
Prosimy o przemyślane publikowanie promocji. Biorąc pod uwagę fakt, że z chwilą publikacji usługa została wykonana, serwis SklepyInfo nie ponosi odpowiedzialności za błędy w treści promocji. Jeżeli promocja zawiera błędy lub uległa zmianie, rekomendujemy zakończenie danej promocji i opublikowanie nowej, poprawnej promocji.
Na liście Twoich punktów sprzedaży prosimy kliknąć ikonę kosza przy nazwie sklepu, który chcesz usunąć. Alternatywnie, wyślij do nas maila z adresu powiązanego z lokalizacją na adres: hello@sklepyinfo.pl
Nie. Nie każdy użytkownik zamykający konto chce usunięcia danych o punkcie sprzedaży. Dlatego przed usunięciem konta prosimy o kliknięcie „Usuń Mój Punkt Sprzedaży” w profilach punktów sprzedaży, które użytkownik chciałby usunąć z bazy danych serwisu.
Jeżeli prowadzisz fizyczny punkt odbioru produktów – tak. Prosimy o zaznaczenie miejsca, gdzie klienci mogą się zgłosić po odbiór towarów.
Dodając swój sklep do serwisu SklepyInfo, automatycznie generujemy stronę Internetową (Profil Punktu Sprzedaży) dla Twojego sklepu. Taka strona posiada: adres Twojego sklepu, godziny otwarcia, mapę z zaznaczeniem lokalizacji, opis branży oraz potencjalne oferty. Wszystkie nowe strony są automatycznie dodawane i indeksowane przez liczne wyszukiwarki takie jak Google, Yandex czy Bing, przez co mogą być znalezione przez internautów. Ponadto nasz serwis jest prowadzony w trzech językach – polskim, rosyjskim i angielskim – co powoduje, że informacje o Twoim sklepie i Twoich ofertach automatycznie są widzialne dla turystów i użytkowników zza granicy.
Tak, wszystko opublikowane na stronie SklepyInfo.pl automatycznie jest odzwierciedlone dla użytkowników aplikacji mobilnej. Pomaga to zwiększyć zasięg Twojej oferty i informacji o Twoim punkcie sprzedaży.
Nie. Aplikację mobilną traktujemy jako oprogramowanie dla użytkowników końcowych (klientów). W związku z tym, przedsiębiorców prosimy o zalogowanie się używając stronę sklepyinfo.pl.
Prosimy o kontakt na adres hello@sklepyinfo.pl lub poprzez formularz kontaktowy.